piątek, 31 maja 2013

Fanaberia czy konieczność?

Dzisiaj używam piekarnika. Mam jeden piekarnik. A piekę ciasteczka i robię zapiekankę .
No i mam problem, który już narasta od lat kilkunastu. A wzmaga się w każdym okresie przedświątecznym. Co najpierw upiec? Czy ciastka lub ciasto , czy mięsa, pasztety itp.
Zawsze jest źle. Mięsa pachną np:przyprawą do pierników al;bo wanilią, a ciasta przyprawami do mięs.
I jak tu rozwiązać ten zapachowy problem.
Gdybym teraz modernizowała kuchnię, to zafundowałabym sobie dwa piekarniki.
Jeden do mięs a drugi do ciast.
I nie byłaby to fanaberia rozrzutnej kucharki. To jest konieczność jeżeli chcę smacznie piec.
Bo ostatni biszkopt zalatywał pieczonym mięsem. A mięsko piernikiem.
A co teraz mam zrobić/ Może kupię sobie oddzielny elektryczny piekarnik?

2 komentarze:

  1. Ponieważ jestem zainteresowana kupnem kuchenki (do zabudowy), to chodząc po sklepach ze sprzętem AGD i dopytując się o funkcje piekarników dlaczego na jednych modelach było napisane "możliwość pieczenia
    na dwóch rusztach jednocześnie", a na innych nie(chociaż wydaje mi się, że w piekarniku z termoobiegiem i dwoma grzałkami istnieje możliwość takiego pieczenia, bardzo miły pan stwierdził, iż w tym pierwszym przypadku można piec jednocześnie różne potrawy tzn. na jednej półce np. mięso, a na drugiej ciasto i zapachy tych potraw podobno nie przenikają się wzajemnie(ale czy to prawda?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem. Nie korzystałam z takiej funkcji a mam piekarnik z termoobiegiem. A gdy piekę nawet po jakimś czasie, to i tak zapachy pozostają, pomimo, ze włącza się wentylator i wietrzę piekarnik. Może gdybym miala taki piekarnik z funkcją pieczenia na dóch rusztach, to może sprawdziłabym.

      Usuń